2010. június 16., szerda

1 év

Megvolt a jubileumi maraton. Jól esett, elgondolkodtam az elmúlt egy évről, jó volt, tartalmas. Jó úton lenni, nem csak bolyongani a világban. Az is eszembe jutott hogy miért nem elég nekem a maraton, olyan jól esett. Valószínűleg azért, mert kevés ideig fáj.
Ez volt az első futásom, hogy közben időt, sebességet egyáltalán nem néztem, csak pulzust. Az időm 4:06 lett, megfelelő.
Ami a legfontosabb gyorsan regenerálódtam, semmilyen káros hatását nem érzem, jöhet a Balaton.
Más már nem jár a fejemben. Nem lesz egyszerű. A taktika az igen. Körbeérni mindenáron. Ennyi, mást nem kell csinálni.

4 megjegyzés:

  1. Hu, az megtiszteltetés lesz! Légyszi majd szólj, ha nem ismernélek meg. :)

    VálaszTörlés
  2. Szóltam és el vagyok képedve! Gratulálok, nem találok szavakat. Be kell valljam, hogy nehezen tudtam elhinni, hogy meglesz. Fejben verhetetlen vagy, az biztos. Kitartást és türelmet a továbbiakhoz!

    Üdv,
    futrinka

    VálaszTörlés
  3. A pontodon még nem nagyon hitted hogy ,meglesz? Vagy még előtte?
    Köszi szépen!

    VálaszTörlés