2010. január 27., szerda

kenyszerpiheno

lehet hogy sok volt a multhet. a szombati kb 26 km utan hetfon mentem ugye a mar szokasossa valt 17 km koruli koromre, es a talpam fokozatosan elkezdett fajni. mar szombaton ereztem picit, de nem torodtem vele, gondoltam a kicsivel hosszabb tavon termeszetes ha kicsit erzem a talpam.
tehat hetfon folytatodott, egyre erosodott, es koncentralodott a kulso talpel fele, mignem a vegere mar alig birtam raallni, es ingencsak santikalva sikerult befejezni a kort. erdekes hogyha nem allok, akkor egyaltalan nem erzem. de felallasnal, setalasnal egyre jobban. tegnap, meg ma nem futottam, sot ma nem is nagyon voltam talpon (igy nem is erzem). nem tudom hogy mi van vele. lehet hogy az adidas salvationom kb 600km utan megadta magat, vagy a teli piheno utani megemelt tav a sok a labamnak, nem tudom. elegge elkeserit, foleg hogy ugy erzem "amugy" birnam, es erosnek erzem magam. nagyon mennek, meg kellene is, 2 het, inkabb mar masfel, mulva itt az 50 merfoldes Thames trot, amire mar beneveztem.
probalom megvarni amig elmulik, veszek egy masik cipot (visszaterek a mizunohoz), es utana folytatom. a versenyre meg elmegyek, kell nagyon.

2 megjegyzés:

  1. Hali!

    Nekem is volt hasonló. A külső talpélen pár kili után, mintha késen jártam volna. Iszonyatosan fájt. Összesen 6 hét kihagyás lett belőle, pár hete azonban teljesen tünetmentes. Nekem egy új cipő okozta. a bokaizület gyulladt be. Aminoerg kenés és borogatás gyorsan javított rajta.
    Nem érdemes elhanyagolni.!

    VálaszTörlés
  2. koszi szepen, valoszinu ugyanaz, vagy valami nagyon hasonlo lehet nekem is. remelem azert nem kell annyit kihagyni, bizom benne hogy szombatra meggyogyul.:) nem tudok mit csinalni, elmegyek, meglatom mi lesz.

    orulok hogy elkezdtel gyorsitani a turakon, a futassal. meg hogy szepen atleped a kifogasokat! :) futni jo!

    VálaszTörlés